Historia
Tak w wielkim skrócie przedstawia się nasza historia. Trudno wymienić wszystko, co działo się przez 25 lat. Niemniej jednak jest to spory kawałek czasu, tysiące wyszkolonych kierowców i lata naszych doświadczeń. Doświadczeń, które rzutują na nasz profesjonalizm oraz na wysoki poziom szkoleń jaki możecie Państwo od nas otrzymać!
- 2013 pierwsze warsztaty dla instruktorów zgodnie z ustawą
- 2013 nowe umowy – niestety nie ze wszystkimi instruktorami
- 2013 rozwiązanie umowy z instruktorami na podstawie Ustawy o kierujących
- 2013 zmiana przepisów – wycofanie ze szkolenia Mana 10.153
- 2012 rozpoczęcie współpracy z instruktorem Waldemarem Góreckim
- 2011 rozpoczęcie współpracy z instruktorem Jarosławem Wielochem
- 2011 rozszerzenie o kat. D – autokar Renault FR1 (który wykorzystujemy również w turystyce)
- 2011 rezygnacja z kat. B1
- 2010 zmiana przepisów – kwalifikacja wstępna i szkolenie okresowe
- 2009 rozszerzenie o kat. B1 – Smart
- 2009 Mercedes A z automatyczną skrzynią biegów (ten pojazd podstawiamy na egzamin państwowy do WORD)
- 2009 kat. A – motocykl YAMAHA 250
- 2009 kat. B+E – zmiana przyczepki na tzw. „holenderkę”
- 2009 kat. C+E – Renault Premium 400
- 2008 kat. B – Renault Clio
- 2007 szkolenie z kursów na przewóz osób i rzeczy
- 2006 kat. C – Man 10.153 zastąpił Stara 1142
- 2006 współpraca z instruktorem Mariuszem Frąckowiakiem
- 2006 druga sala wykładowa przy ul. Piekary 5 (WSJO)
- 2006 rozszerzenie o kat. C+E
- 2005 zmiana Forda Transita na nowszy model
- 2004 kat. A – nowy motocykl – TAJFUN
- 2004 rozszerzenie o kat. C – Star 1142
- 2002 biuro i sala wykładowa wracają na ul. Naramowicką 239
- 2001 rozpoczęcie współpracy z instruktorem Przemysławem Stępniakiem
- 2000 kat. B – Fiat Punto II zamiast UNO
- 2000 rozszerzenie o kat. A1 – Suzuki GN 125
- 2000 plac manewrowy przeniesiony na Warmińską 1 (TS Olimpia)
- 2000 rozpoczęcie współpracy z instruktorem Sebastianem Stępniakiem
- 2000 rozpoczęcie współpracy z instruktorem Jarosławem Stępniakiem
- 1999 Ford Transit + laweta – kat. B+E
- 1999 rozpoczęcie współpracy z instruktorem Wojciechem Matuszakiem
- 1998 rozpoczęcie współpracy z instruktorką Ireną Twardowską
- 1998 biuro i sala wykładowa przy ul. Wawrzyniaka 10
- 1995 Fiat UNO – nowy pojazd na kat. B
- 1994 rozszerzenie o kat. B+E – UNO + przyczepka
- 1994 rozszerzenie o kat. A – motocykle WSK 125, Cobra, MZ 250 i MZ 251
- 1993 przyjęcie nazwy „FORMUŁA L”
- 1992 pierwszy plac manewrowy przy ul. H. Szafran 10
- 1992 powstanie Wojewódzkiego Ośrodka Egzaminowania Kierowców
- 1991 drugi pojazd szkoleniowy – PF 126p
- 1989 powstanie firmy – szkolenie PF 125p